Jak nakupovat
Jak nakupovat
Průběh nákupu - objednávky v internetovém obchodě www.chocoskyshop.cz
Na tomto místě Vám podrobně vysvětlíme, jak probíhá objednávka. Postup je velmi jednoduchý a zvládne ho opravdu každý.
Vyhledání zboží
Pokud hledáte konkrétní zboží, je nejrychlejší způsob jak jej najít, použít vyhledávání - políčko označené lupou v pravé horní části eshopu. Do tohoto pole zadáte kód zboží, název, nebo jakékoliv slovo příbuzné a vyhledávač najde všechny možnosti.
Pokud nemůžete požadovaný produkt najít, nebo neznáte jeho přesný název či číslo, neváhejte nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a naši pracovníci Vám s výběrem poradí.
.
Vložení zboží do košíku
Zboží, které jste vybrali a které chcete zakoupit, vložíte do košíku stisknutím tlačítka Do košíku.
Na obrazovce se zobrazí informace, že zboží bylo vloženo do košíku. Tento postup můžete opakovat u libovolného množství zboží.
Váš nákupní košík je zobrazen v horní liště. Zde vidíte průběžně během celého nákupu počet položek, které jste vložili do košíku a celkovou cenu vloženého zboží.
Kliknutím na nápis Zobrazit košík Vám přehledně zobrazí přesný název zboží, počet kusů a celková cena. Počty kusů lze v košíku libovolně měnit přidáním, či umazáním položky a z košíku je také možné se kdykoliv vrátit k dalšímu nákupu – položky v košíku zůstávají uložené.
Zadání osobních údajů
1. Pokud jste již v internetovém obchodě www.chocoskyshop.cz nakupovali a zaregistrovali jste se, stačí pouze vyplnit přihlašovací jméno a heslo.
2. Pokud v internetovém obchodě www.chocoskyshop.cz nakupujete poprvé, je nutné pro zpracování objednávky vyplnit Vaše kontaktní údaje.
Vyplněné osobní údaje můžete použít k Vaši registraci – při dalším nákupu již nebude nutné veškeré údaje znovu zadávat.
UPOZORNĚNÍ: Vyplněné údaje si pečlivě překontrolujte. Náš systém, stejně jako naši zaměstnanci pracují pouze s Vámi zadanými údaji. Zadání chybných údajů ze strany zákazníka, později neomlouvá nepřevzetí vyexpedované objednávky na špatnou adresu nebo o které jste neobdrželi informaci na chybný či nefunkční email.
Zvolení způsobu dopravy a platby
1. V tomto místě si nejprve zvolíte způsob dopravy (např. Česká pošta,osobní odběr ).
2. Poté si zvolíte požadovaný způsob platby (např. Dobírka, Bankovním převodem, platba kartou online )
Před odesláním objednávky máte k dispozici její shrnutí včetně veškerých údajů (název zboží, počet kusů, cena, způsob dopravy…)
Po zvolení způsobu dopravy a platby pokračujte stisknutím tlačítka Dokončit objednávku.
Po dokončení objednávky máte možnost si Vaši objednávku vytisknout.
Vyřízení objednávky a doručení zboží
O jednotlivých krocích ve vyřízení Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat e-maily. Budete tak mít přesný přehled o tom v jaké stavu se Vaše objednávka právě nachází.
Všechny objednávky jsou vyřizovány ve všední dny od pondělí do pátku. Každou z objednávek se snažíme vyexpedovat v co nejkratším termínu, k maximální spokojenosti zákazníka. Avšak objednávky přijaté po 15 hodině budou vyexpedovány až následující pracovní den.
Způsob doručení zboží
V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn požadovat poplatek za uskladnění ve výši 200,-Kč (slovy: dvěstě korun českých) a dále je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Veškeré odeslané objednávky jsou závazné. Kupující stvrzuje svou objednávkou souhlas s obchodními podmínkami i s Reklamačním řádem www.chocoskyshop.cz. Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je důležité, co nejrychleji kontaktovat pracovníky eshopu o stornaci, popř. úpravě objednávky buď telefonicky nebo emailem.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dokumentů kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit dodací podmínky prodávajícího.