Jak nakupovat

Jak nakupovat

Průběh nákupu - objednávky v internetovém obchodě www.chocoskyshop.cz

Na tomto místě Vám podrobně vysvětlíme, jak probíhá objednávka. Postup je velmi jednoduchý a zvládne ho opravdu každý.

Vyhledání zboží
Pokud hledáte konkrétní zboží, je nejrychlejší způsob jak jej najít, použít vyhledávání - políčko označené lupou v pravé horní části eshopu. Do tohoto pole zadáte kód zboží, název, nebo jakékoliv slovo příbuzné a vyhledávač najde všechny možnosti.
Pokud nemůžete požadovaný produkt najít, nebo neznáte jeho přesný název či číslo, neváhejte nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a naši pracovníci Vám s výběrem poradí.
.

Vložení zboží do košíku

Zboží, které jste vybrali a které chcete zakoupit, vložíte do košíku stisknutím tlačítka Do košíku.
Na obrazovce se zobrazí informace, že zboží bylo vloženo do košíku. Tento postup můžete opakovat u libovolného množství zboží.
Váš nákupní košík je zobrazen v horní liště. Zde vidíte průběžně během celého nákupu počet položek, které jste vložili do košíku a celkovou cenu vloženého zboží.
Kliknutím na nápis Zobrazit košík  Vám přehledně zobrazí přesný název zboží, počet kusů a celková cena. Počty kusů lze v košíku libovolně měnit přidáním, či umazáním položky a z košíku je také možné se kdykoliv vrátit k dalšímu nákupu – položky v košíku zůstávají uložené.

Zadání osobních údajů 

1. Pokud jste již v internetovém obchodě www.chocoskyshop.cz nakupovali a zaregistrovali jste se, stačí pouze vyplnit přihlašovací jméno a heslo.

2. Pokud v internetovém obchodě www.chocoskyshop.cz nakupujete poprvé, je nutné pro zpracování objednávky vyplnit Vaše kontaktní údaje. 
Vyplněné osobní údaje můžete použít k Vaši registraci – při dalším nákupu již nebude nutné veškeré údaje znovu zadávat.

UPOZORNĚNÍ: Vyplněné údaje si pečlivě překontrolujte. Náš systém, stejně jako naši zaměstnanci pracují pouze s Vámi zadanými údaji. Zadání chybných údajů ze strany zákazníka, později neomlouvá nepřevzetí vyexpedované objednávky na špatnou adresu nebo o které jste neobdrželi informaci na chybný či nefunkční email. 

Zvolení způsobu dopravy a platby 

1. V tomto místě si nejprve zvolíte způsob dopravy (např. Česká pošta,osobní odběr ).

2. Poté si zvolíte požadovaný způsob platby (např. Dobírka, Bankovním převodem, platba kartou online )

Před odesláním objednávky máte k dispozici její shrnutí včetně veškerých údajů (název zboží, počet kusů, cena, způsob dopravy…) 
Po zvolení způsobu dopravy a platby pokračujte stisknutím tlačítka Dokončit objednávku.
Po dokončení objednávky máte možnost si Vaši objednávku vytisknout.

Vyřízení objednávky a doručení zboží

O jednotlivých krocích ve vyřízení Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat e-maily. Budete tak mít přesný přehled o tom v jaké stavu se Vaše objednávka právě nachází. 
Všechny objednávky jsou vyřizovány ve všední dny od pondělí do pátku. Každou z objednávek se snažíme vyexpedovat v co nejkratším termínu, k maximální spokojenosti zákazníka. Avšak objednávky přijaté po 15 hodině budou vyexpedovány až následující pracovní den.

 Způsob doručení zboží

V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn požadovat poplatek za uskladnění ve výši 200,-Kč (slovy: dvěstě korun českých) a dále je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Veškeré odeslané objednávky jsou závazné. Kupující stvrzuje svou objednávkou souhlas s obchodními podmínkami i s Reklamačním řádem www.chocoskyshop.cz. Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je důležité, co nejrychleji kontaktovat pracovníky eshopu o stornaci, popř. úpravě objednávky buď telefonicky nebo emailem.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dokumentů kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit dodací podmínky prodávajícího.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení