Reklamační řád

 

Vyřizování každé reklamace je pro zákazníka často poměrně nepříjemná záležitost. Snažíme celý proces reklamace maximálně zkrátit a vše řešit, co možná nejrychleji a ke spokojenosti zákazníka. Při vyřizování reklamací se snažíme, společně s našimi dodavateli, našim zákazníkům vycházet maximálně vstříc! Nejlépe se nám jedná při telefonické dohodě, kde můžeme se zákazníkem nejsnáze nalézt nejvhodnější řešení.

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky, tato práva:

 jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy;

- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy; tatáž práva kupujícímu náleží,

ČTĚTE PROSÍM

 

VZHLEDEM KE VZRŮSTAJÍCÍM LETNÍM TEPLOTÁM JSME DO NAŠÍ NABÍDKY ZAŘADILI CHLADÍCÍ BOXY.

VYUŽIJTE JE PROSÍM K TEPELNÉMU ZAJIŠTĚNÍ VAŠICH OBJEDNÁVEK -

 

V PŘÍPADĚ NEPŘÍZNIVÝCH PODMÍNEK BERTE NA VĚDOMÍ MOŽNOST JEJICH OPOŽDĚNÍ

 

BĚHEM TROPICKÝCH TEPLOT NEPOSÍLÁME ČOKOLÁDU ANI S CHLADÍCÍM BOXEM

V OPAČNÉM PŘÍPADĚ NEJSME SCHOPNI GARANTOVAT ZACHOVANOU KVALITU NAŠICH PRODUKTŮ.

 


DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.